תוכן [ הסתר ]

"מיליארד בריטים לא טועים" – שיעורי ריקוד הפכו באחת לתרופה החדשה למאבק בהשמנה בבריטניה הגדולה.

"חטא העצלנות" גורם לרבים מאיתנו הסובלים מהשמנה לוותר על פעילות גופנית מאומצת וקבועה.

אז אם חשבתם להתחמק שוב מן המחויבות הבסיסית של כל דיאטה – הלא היא פעילות גופנית, מוטב שתשקלו זאת בשנית – שכן שיעורי ריקוד הפכו לתשובה החדשה למלחמה בהשמנה.

מלכת אנגליה כבר הפנימה כי אם יש ברצונה לטפל בבעיית המשקל האקוטית של נתיניה היקרים, עליה לנקוט בצעדים דראסטיים - מימון שיעורי ריקוד נגד השמנה כחלק מסל שירות הבריאות הלאומי האנגלי (NHS ) הסתבר כאמצעי יעיל, נגיש וחסכוני בכל הקשור לטיפול במגיפת ההשמנה הפוקדת את מחוזות בריטניה.

מחקר ניסיוני שנערך ברחבי אנגליה מצא כי שיעורי ריקוד הם שיטה יעילה לטיפול בהשמנת יתר ובריאות הגוף.

המחקר מצא כי שילוב בין פעילות גופנית מהנה המשלבת תנועה בחלל, לרבות ריקוד טנגו, ריקודי בטן, ריקודי היפ הופ ועוד הם הטיפול היעיל ביותר לסובלים מהשמנת יתר.

מהו סוד הקסם ?

אם ברצונכם להשיל מעליכם את הקילוגרמים המיותרים ולהתמיד בפעילות גופנית בריאה שתסייע לכם בתהליך ההרזיה, תחילה בחרו פעילות גופנית מהנה שאהובה עליכם כמו ריקוד.

ריקוד הוא פעילות גופנית המשלבת תנועה בחלל, מוזיקה וקצב, יצירתיות, הנאה, כיף וגם פעילות המחזקת ומחטבת את שרירי הגוף ואף גורמת לשריפת קלוריות.

אז למה לסבול כשאפשר פשוט ליהנות ?

ריקוד הוא פעילות אירובית ממריצה ומהנה המעלה את קצב פעימות הלב והנשימה, ולפיכך קל להתמיד בנוכחות קבועה בשיעורי ריקוד שהם פעילות גופנית לכל דבר ועניין המסייעת לתהליך הדיאטה.

בפעילות אינטנסיבית של 20 דקות ריקוד, הגוף שורף 160 קלוריות ובשעת ריקוד, הגוף שורף 480 קלוריות. אומנם יש הבדל בין סגנונות הריקוד בכל הקשור לכמות הקלוריות הנשרפות, אולם כל סגנון ריקוד מסייע להפחית ממשקל הגוף.

אז שנסו מותניים והיכונו לביאת הטרנד הבא בעולם הדיאטות – ריקוד

כל שעליכם לעשות הוא לשלב בין דיאטה בריאה ואימון בעל אופי אירובי האהוב עליכם ומתאים לרמת הכושר ו"התזוזה" שלכם, לרבות ריקוד טנגו, ריקוד סלסה, ריקוד קלאסי ריקודי לחימה (קפוארה) ועוד.....ופשוט להתחיל לרקוד.

מעבר לכך, עליכם לבחור סטודיו למחול המציע שיעורי ריקוד בתחום בו אתם חפצים לעסוק. בארץ יש היצע רחב של בתי ספר לריקוד לרבות: "מחולה", " סטודיו B ", "סטודיו לידור", "דנסינג" ועוד.

לסיכום, אם ברצונכם להפוך את הקושי להנאה ולהתמיד בתהליך ההרזיה מצאו סגנון ריקוד המתאים לכם והפחיתו ממשקל גופכם באמצעות שיעורי ריקוד קבועים.